FAQ

Bestellen

Hoe plaats ik mijn bestelling?
Aan de bovenkant van de website kunt u een categorie kiezen. Bijvoorbeeld ‘keukenmessen’. Als u hierop klikt krijgt u onze collectie keukenmessen te zien.
Voor meer informatie kunt u op één van de messen klikken.
U wilt bijvoorbeeld het ‘keukenmes Bosscher’ bestellen. Klik in de categorie het mes aan.
Nu krijgt u een nieuw scherm te zien met een grotere foto en informatie over het mes.
Onder het eerste tekstvak staat ‘In winkelmand’. Hiermee plaats je het mes in je winkelmandje.
Links van de knop kunt u nog kiezen of u 1 of meerdere messen wilt bestellen.
Zodra u het mes in uw winkelmand heeft geplaatst kunt u uw winkelmand rechts boven in het scherm openen bij ‘Winkelmand’ of via ‘winkelmand bekijken’.

In uw winkelmand kunt u zien wat u erin heeft geplaatst. Kies onderaan de messen wat voor soort verzending u wilt. Als u dit heeft gedaan kunt u verder gaan door te klikken op ‘doorgaan naar afrekenen’.
Nu krijgt u een nieuw scherm te zien waar uw factuurgegevens ingevuld moeten worden of al zijn ingevuld.
Indien nodig kunt u aanvinken dat de bestelling bezorgd moet worden naar een ander adres dan het factuuradres.
Ook kunt u nog bestelnotities toevoegen.

Onderaan de pagina kunt u aangeven hoe u wilt betalen. Zodra u dit aangevinkt heeft kunt u klikken op ‘Bestelling plaatsen’. Hierna gaat u naar de betaalpagina. Zodra de betaling is afgerond word de bestelling bevestigd en krijgt u een bevestigingsmail via het opgegeven E-Mail adres.
Uw bestelling is geplaatst en zal worden verwerkt en verzonden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als u uw bestelling wilt wijzigen voordat het verzonden is neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@huushinne.nl of 0591-227910.
(We zijn telefonisch bereikbaar van dinsdag tot en met zaterdag tussen 10:00-16:00 uur en per e-mail altijd.).

Verzenden & bezorgen
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij versturen onze producten via Post.NL.

Bezorg kosten Nederland
Wij verzenden via PostNL.
Deze bezorgt in principe de volgende werkdag en op zaterdagen.
Indien voor 17:00 uur besteld op werkdagen wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden.
Binnen Nederland zijn de verzendkosten €4,95.
Vanaf 75 euro zijn er geen verzendkosten.

Bezorgen naar het buitenland
We verzenden naar België via PostNL.
Levertijd naar België is ongeveer 3-4 werkdagen.
Voor 17:00 uur besteld op werkdagen wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden.
De verzendkosten zijn €9,95.

Voor andere landen neem contact op met de klantenservice: info@huushinne.nl.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als u doordeweeks voor 17:00 uur besteld word het dezelfde dag nog verzonden.
In principe is de PostNL levertijd in Nederland 1 werkdag en in België 3 tot 4 werkdagen.
Dit kan helaas afwijken door storingen/drukte bij PostNL.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

Uw bestelling word in principe in Nederland binnen 1 werkdag bezorgd en in België binnen 3 tot 4 werkdagen.
Duurt het langer? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@huushinne.nl of 0591-227910.
We zijn telefonisch bereikbaar van dinsdag tot en met zaterdag tussen 10:00-16:00 uur en per e-mail altijd.

Mijn bestelling klopt niet

Heeft u een incomplete bestelling of andere producten ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@huushinne.nl of 0591-227910.
We zijn telefonisch bereikbaar van dinsdag tot en met zaterdag tussen 10:00-16:00 uur en per e-mail altijd.
We zullen het dan zo snel mogelijk voor u gaan oplossen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Dat kan, u bent van harte welkom in onze winkel aan de Dalipassage 13 in Emmen. U kunt aangeven dat u uw bestelling wilt ophalen in uw winkelmand en tijdens het afrekenen.

Openingstijden:
Maandag gesloten
Dinsdag 10:00 – 17:30
Woensdag 10:00 – 17:30
Donderdag 10:00 – 20:30
Vrijdag 10:00 – 17:30
Zaterdag 10:00 – 17:00
Koopzondag elke laatste zondag van de maand 13:00 – 17:00

Betaalmogelijkheden

Rekeningnummer voor handmatig overmaken

U kunt het bedrag via uw bank overmaken naar ons IBAN rekeningnummer NL76 RABO 010.43.694.26 ten name van ‘MSSTYLING’. Graag uw naam en ordernummer vermelden in de omschrijving.
Zodra wij de betaling binnen hebben zullen we de bestelling naar u versturen.

IDEAL/Mister Cash

U kunt gemakkelijk betalen via iDeal of Mister Cash.
Nadat u in uw winkelmand op ‘doorgaan naar afrekenen’ hebt geklikt kunt u iDeal of mister cash kiezen onderaan de pagina. Deze betalingen worden beveiligd afgehandeld door Mollie.

Paypal/Creditcard

U kunt gemakkelijk betalen via Paypal/Creditcard. Nadat u in uw winkelmand op ‘doorgaan naar afrekenen’ hebt geklikt kunt u PayPal aanklikken. Deze betalingen worden beveiligd afgehandeld door PayPal.

 

Retourneren en ruilen

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product in ongebruikte staat met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd aan HUUSHINNE geretourneerd worden.

Vul voor het terugsturen eerst het retour formulier in en stuur deze op naar de Klantenservice via info@huushinne.nl.
Het retourformulier is hier te downloaden.

Ruilen

Wilt u toch liever een ander product? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@huushinne.nl of 0591-227910.
We zijn telefonisch bereikbaar van dinsdag tot en met zaterdag tussen 10:00-16:00 uur en per e-mail altijd, we streven ernaar dezelfde dag te antwoorden.

Garantie

Hoe lang heb ik garantie?

Op de artikelen van HUUSHINNE wordt een garantie van 2 jaar gegeven na aankoop op materiaal- of fabricagefouten bij normaal gebruik van het artikel.
Uitgezonderd hiervan zijn beschadigingen, verkleuringen en gebruikssporen als gevolg van slijtage.

Garantie geldt niet wanneer  messen in de afwasmachine zijn gereinigd, behalve bij de RVS messen met kunststof handvat.

 

Account

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Onderaan de website kunt u ‘Mijn account’ aanklikken. U gaat dan naar uw account dashboard.
In de tekst onder ‘Mijn account’ kunt u klikken op ‘wachtwoord- en en accountgegevens aanpassen’.
U komt nu op de pagina met uw gegevens, hier kunt u ze aanpassen. Vergeet niet op ‘wijzigingen opslaan’ te klikken.

Wachtwoord wijzigen

Onderaan de website kunt u ‘Mijn account’ aanklikken. U gaat dan naar uw account dashboard.
In de tekst onder ‘Mijn account’ kunt u klikken op ‘wachtwoord- en en accountgegevens aanpassen’.
U komt nu op de pagina met uw gegevens, hier kunt u ze aanpassen. Vergeet niet op ‘wijzigingen opslaan’ te klikken.

Zijn mijn persoonlijke gegevens goed beveiligd?
Ja, tijdens het aanmaken van een account en het plaatsen van een bestelling worden uw gegevens versleuteld en via een beveiligde verbinding (SSL) naar ons verzonden.
Uw gegevens kunnen tijdens de overdracht over het internet niet worden gezien door andere personen.
Hiermee bieden wij u maximale veiligheid tegen diefstal van uw gegevens via het internet.
Deze beveiligde verbinding is te herkennen aan het slotje in de adresbalk links bovenaan uw scherm.

Contact

Vraag of opmerking doorgeven

Voor vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@huushinne.nl of 0591-227910.
We zijn telefonisch bereikbaar van dinsdag tot en met vrijdag tussen 10:00-16:00 uur en per e-mail altijd.

Bedrijfsgegevens

Huushinne.nl
Dalipassage 13
7811DA EMMEN

Telefoon nummer: 0591-227910
E-mail: info@huushinne.nl
Handelsnaam: MSSTYLING
K.v.K. nummer: 61545988
BTW nummer: NL 854384777B01
Bankrekening nr: NL76 RABO 010.43.694.26